عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خدمات كامپيوتري جوان و آدرس javan88.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 597
بازدید دیروز : 188
بازدید هفته : 940
بازدید ماه : 1039
بازدید کل : 101026
تعداد مطالب : 265
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1

 

بی شک تاکنون برای خرید یک کول دیسک و یا یک حافظه جانبی برای تلفن همراه یا دوربین دیجیتالتان به بازارهای کامپیوتری مراجعه کرده اید .

و به به احتمال زیاد تنوع بسیار زیاد مدل ها و مارک های مختلف کول دیسک‌ها ، انتخاب یکی ، از بین این همه مدل مختلف ، کار شما را مشکل خواهد کرد.

اگراز فروشنده در مورد مشخصات حافظه فلش سوال کرده باشید با این جمله که این مدل کول دیسک دارای بالاترین سرعت خواندن و نوشتن اطلاعات است مواجه شده اید …

اما آیا به راستی سرعت حافظه های مختلف با مارک ها و مدل های مختلف متفاوت است ؟ و یا فرقی بین آنها نیست و مهم تنها پشتیبانی از USB2 است ؟

در پاسخ باید گفت که بله … علاوه بر اینکه یه حافظه می بایست از USB2‌ پشتیبانی کند (هم اکنون تمامی مدل‌های موجود در بازار این قابلیت را پشتیبانی می کنند) سرعت خواندن و نوشتن اطلاعات نیز در کول دیسکهای مختلف تفاوت می کند .

این موضوع هنگامی اهمیت پیدا می کند که قصد داشته باشید تا یک یا چند فایل حجیم را به کول دیسک خود انتقال دهید و یا اطلاعات حجیم روی کول دیسک را به اجرا در آورید و یا آن را به جای دیگری منتقل کنید)

اما چه طور می توان سرعت دقیق خواندن و نوشتن اطلاعات را در انواع مختلف حافظه های جانبی بدست آورد ؟

نرم افزار USBDeview ابزاری رایگان و بدون نیاز به نصب (Portable) و تنها با حجم 60 کیلوبایت است که می تواند سرعت دقیق نقل و انتقال فایلها را بر اساس مگابایت/در ثانیه به شما نشان دهد . علاوه بر آن این نرم افزار اطلاعات کاملی را در مورد همه وسایلی که از طریق USB به رایانه تان متصل شده است در اختیارتان قرار می دهد .

س از دریافت و خارج کردن آن از حالت فشرده برنامه را اجرا کنید .

پنجره ای شبیه تصویر زیر مشاهده خواهید کرد که لیست تمامی اقلامی که از طریق USB تا به حال به رایانه تان متصل شده است مشاهده می کنید که با دابل کلیک بر روی هر کدام از موارد می توانید اطلاعات کاملی را در مورد آن کسب کنید .

برای تست سرعت حافظه جانبی خود دقت کنید که حافظه به رایانه متصل بوده و نوع آن Mass Storage باشد سپس  بر روی آن یک کلیک کنید تا انتخاب شود .

حالا به منوی File‌ مراجعه کرده و گزینه Speed Test‌ را بزنید (و یا کلیدهای ترکبیلی Ctrl+T را فشار دهید)

حالا بر روی دکمه Start Test کلیک کنید تا عملیات تست سرعت انجام شود .

در پایان با کلیک بر روی دکمه Publish Test Result می توانید نتیجه بدست آمده را بر روی سایت نرم افزار قرار دهید .

جالب اینجاست در جدولی که از همین طریق و بر اساس تست کاربران مختلف جمع آوری گردیده سرعتهای بسیار بالا و پایین مختلفی را می توان در میان مدلهای مختلف یافت .

 

دانلود با لینک مستقیم




:: موضوعات مرتبط: كامپيوتر , دانلود , ,
:: برچسب‌ها: سرعت , فلش , usb , ,
:: بازدید از این مطلب : 940
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : طالب علي پور
ت : شنبه 13 دی 1393
مطالب مرتبط با این پست